Andy Sambergas atskleidžia Nicolaso ​​Cage'o įtaką „Digmanui“ po jų legendinės „SNL“ bendradarbiavimo
Išskirtiniai

Andy Sambergas atskleidžia Nicolaso ​​Cage'o įtaką „Digmanui“ po jų legendinės „SNL“ bendradarbiavimo

Santrauka

  • Bargelheuserio Steve'as Weintraubas kalbasi su Andy Sambergu ir laidų vedėju Neilu Campbellu Karas! 2 sezonas San Diego Comic-Con 2025 m.
  • Karas! Season 2 is back su action-packed adventures ir a star-studded cast, including Mark Hamill, Kate Winslet, ir Džonas Votersas.
  • Šiame interviu Samberg apmąsto darbą su Nicolas Cage'u SNL ir aptaria Ripo Digmano balso įkvėpimą, suaugusiųjų animaciją ir potencialą Brooklyn Nine-Nine susijungimas.

Aktorius, rašytojas ir komikas Andy Samberg yra vienas kūrybingiausių protų pramogų industrijoje, ir viskas, ką jis prisistatys, tikrai bus išradinga, drąsu, bet svarbiausia – juokinga. Filmuose, televizijoje, muzikoje ir net animacijoje Sambergas pristato, o jo gerbėjai visada atpažins jo išskirtinį komedijos prekės ženklą. Karas! , Comedy Central suaugusiems skirtas animacinis serialas, kurį sukūrė Samberg ir laidų vedėjas Neilas Campbellas , yra grįžo antram sezonui po dvejų metų pertraukos, o titulinis Sambergo veikėjas laukia įžūlesnių ir veiksmo kupinų nuotykių.

Serialas seka archeologo Ripo Digmano (Sambergo) ir jo ekspertų komandos (klaidingus) nuotykius, kuriuos įgarsino visų žvaigždžių aktoriai, įskaitant Timas Robinsonas , Melissa Fumero , Jouhari partneriai , ir Timas Meadowsas . 2 sezonas bus pristatytas Džefris Raitas , Amy Sedaris , Džonas Votersas , Flua Borg , ir more to the ensemble.

San Diego Comic-Con 2025, Bargelheuser's Steve'as Weintraubas susėdo su Sambergu ir Campbellu aptarti Karas 2 sezonas, apmąstyk „Saturday Night Live“. ir dirba su Nicolas Cage'as , stumia voką savo humoru ir potencialą a Brooklyn Nine-Nine susijungimas.

Peržiūrėkite Andy Sambergo ir Neilo Campbello mėgstamiausius kino teatrus

Jie taip pat dalijasi, kodėl jie nori patekti į „Comic-Con“ aukštą.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg ir Neilas Campbellas at SDCC 2025 for Karas

Vaizdas per Alex Cobian

COLLIDER: Labai noriu pradėti nuo, ir tai turiu galvoje taip nuoširdžiai, ačiū, kad tiek daug metų mane juokinate. Aš konkrečiai noriu tai sušukti Brooklyn Nine-Nine yra nuostabus, ir aš vis dar esu šiek tiek šokiruotas, kad tai truko aštuonerius metus. Tai buvo vienas iš tų pasirodymų, kurie, manau, kiekvienais metais buvo tokie: „Ar mes sugrįšime?

ANDY SAMBERG: Taip, mus išgelbėjo po 5 sezono, o tai buvo neįtikėtina. Tada mes kovojome su COVID, kuris buvo varginantis visus, ir tada buvo geras pasivažinėjimas.

Man patinka pasirodymas. Nėra blogo sezono. Kiekvienas epizodas mane juokina.

SAMBERG: Ačiū. Tai nuostabu.

Mes eisime į serialą, o tai labai juokinga, bet esu apsėstas, kad daugiau žmonių pamatytų filmus kino teatruose. Ar turite mėgstamą kino teatrą?

SAMBERGAS: Įlankos rajone yra teatras, vadinamas Didžiuoju ežeru Ouklande. Tai teatras, kuriame užaugau. Tai kur aš mačiau Kvailas ir kvailesnis penkis kartus per savaitę. Tai gražus senas teatras ir tebėra. Tai pirmas, kuris man šovė į galvą.

NEILAS CAMPBELLAS: Aš gyvenu prie pat „Vista“ kino teatro Los Andžele. Tai gana puiku. Nors man labai patinka „Aero“ ir Santa Monikoje.

Išskyrus pavarą.

CAMPBELL: Išskyrus pavarą. Man tai yra aukščiausia pakopa.

SAMBERGAS: Tikriausiai mano nemėgstamiausias teatras yra labai, labai mažas teatras, kuris buvo Beverli centre.

O, su tuo eini į senąją mokyklą.

SAMBERGAS: Tai buvo blogas teatras. Galite išgirsti tuo pačiu metu leidžiamus keturis kitus filmus. Buvo 20 vietų. Jie turėjo nedidelį „Sonos“ garsiakalbį priekyje. [Juokiasi]

CAMPBELL: Taip, naminių gyvūnėlių parduotuvė šalia.

Tai buvo baisi vieta, taip.

SAMBERGAS: Neteisingai sumanyta.

Pastatytas naudojant 5 USD ir lipnios juostos ritinį.

Quentin-Tarantino-First-Film
Quentinas Tarantino tikrai nerimauja dėl kino teatrų, o jūs žinote ką? Jis turi tašką

„Kas dabar per velnias yra filmas?

Įrašai Autorius Ryanas Looney 2025 m. vasario 4 d

Mes dalyvaujame Comic-Con. Daug žmonių čia kolekcionuoja daiktus. Nežinau, ar einate į kongreso salę, bet jei eitumėte, ko ieškotumėte namo?

CAMPBELL: Aš ką tik sužinojau, kad Jackas Kirby sukūrė adaptaciją 2001: Kosminė odisėja komiksų pavidalu, apie kurį niekada nebuvau girdėjęs, ir, manau, nebespausdinamas, nes visos teisės sumaišytos ar pan. Norėčiau rasti kad kažkur, bet nežinau ar labai brangu.

Kainos nežinau, bet yra didelė tikimybė, kad jį rasite konferencijų aukšte.

CAMPBELL: Na, tai aš einu prie to toliau.

SAMBERGAS: Man tikriausiai tik originalus cel iš Katinas Fricas .

Nieko pigaus.

CAMPBELL: Taip pat vienas iš nešvarių!

SAMBERG: Kažkas tik rango.

Andy Samberg Reflects on Working With Nicolas Cage'as on '„Saturday Night Live“.'

Sambergas vadina „Cage on Cage“ „svajonių išsipildymu“.

Tai veda į Karas! [Saturday Night Live] daug kartų privertė mane juoktis, bet man vienas iš visų laikų, nes esu toks Nicolaso ​​Cage'o gerbėjas, buvo „Cage on Cage“. Turime bent trumpai pakalbėti apie „Cage on Cage“ žaidimą su Nic Cage.

SAMBERGAS: Taip, kai jis pateko į narvą. Jis buvo puikus. Nuo pat pradžių tai darydavome taip: „Žmogau, galvoju, ar kada nors galime tai padaryti. Tada jis pasiekė kulminaciją ir iš tikrųjų įvyko. Jis prasivėrė. Kartą perskaitė. Jis buvo toks, puikus. Mes išėjome ir darėme tai apsirengę, ir tai grojo tikrai gerai . Tada eteryje jis tiesiog spyrė aukštyn, o tu sakei: „O, tiesa, tu esi Nicas Cage'as. Tu nesi dulkinantis. Tu ateisi ir laimėsi. Aš ir Sethas [Meyersas], pasibaigus [Savaitgalio] atnaujinimui, bėgome koridoriumi ir praleidome, negaliu patikėti, kad tai ką tik nutiko! Jis šauniausias! Tai buvo taip smagu. Buvo taip juokinga! Jis buvo mielas. Tai buvo svajonės išsipildymas.

Ar tai vienas iš tų dalykų, kai ką nors panašaus padaręs, tau atrodo, ką man daryti su gyvenimu? Tai nepagerės.

SAMBERGAS: Man, SNL, aš neatėjau kaip pagrindinis impresionistas ar kažkas panašaus. Kad galėčiau padaryti tą įspūdį, kuris yra toks esminis SNL dalykas su Žmogus ir jam sekasi gerai, jis neabejotinai pateko į mano aukščiausių tos laidos taškų sąrašą, iš karto.

Kalbėdamas apie Nicą Cage'ą, galiu labai klysti, bet perskaičiau, kad jūsų balsas [ Karas! ] iš esmės yra Nic Cage.

SAMBERG: Tai prasidėjo tiksliai kaip Nic Cage, o kai pradėjome rašyti, jis pasikeitė. Manau, kad pradinis balso ritmas yra toks pat, bet charakteris pasikeitė. bet taip, tai buvo labai apgalvota, nes man patiko dirbti tokiu balsu o tame pokštų ritme tiek. Kai pirmą kartą rengėme pasirodymą, Neilas ir aš kalbėjome apie tai, kad tai yra įdomus taškas.

digman-social-feature Vaizdas per Comedy Central

Pirmojo sezono aštuonios serijos. Ar pagalvojote, koks mūsų planas, jei turėsime atlikti du ar tris sezonus? Ir kiek tai buvo, turime padaryti aštuonis. Ar tik nerimaukime dėl aštuonių?

CAMPBELL: Manau, galbūt pirmą dieną mes buvome tokie, kas žino, ar kada nors sulauksime kito sezono? Nieko čia nesusilaikyk. Išdėkime viską ten. Viskas, dėl ko mes džiaugiamės, viskas, ką norime įtraukti į serialą, kas mus prajuokina. Svarbiausias dalykas buvo: ar tai juokinga? Ar tai mus juokina? Neabejotinai buvome tokie: „Išnaudokime tai, o jei pasiseks uždirbti daugiau, džiaugsimės tuo iššūkiu, kai jis iškils.

Kaip Digmanas! Peržengia tipinės animacijos ribas

„Mes niekada necenzūruojame savęs“.

Laida nėra PG - tu jį stumk. Manau, kad daugelis žmonių, gal pamatę tai iš toli, atrodo, kad tai tikriausiai koks nors PG šou, bet jie nesuvokia, kas tai iš tikrųjų yra. Šiek tiek pakalbėkite apie tai, kur ir kada norite peržengti ribas. Ar šiuo metu, gaminant medžiagas, studija net nesivargina ką nors atstumti?

SAMBERG: [Juokiasi] Mes tikrai nesulaukėme jokio atstūmimo. Mes nenorėjome: „Sukurkime šou, kuriame spaudžiame mygtukus , būtinai, tiek, kad niekada nereikėtų sakyti [mums]: Mes negalime to juokauti. Misijos teiginys buvo toks: „Sukurkime šou, kuriame, jei manome, kad kažkas, kas, mūsų manymu, yra juokinga, mums niekada nereikės pasakyti: „Na, mes to negalime.

CAMPBELL: Mes niekada necenzūruojame savęs. Tai tiesiog pasirodymas atspindi mūsų humoro jausmą ir tai, kas mums atrodo juokinga . Žinau, kad yra ir kitų laidų, kurias rengia žmonės, kurie yra labiau provokatoriai ir panašiai. Niekada tikrai nemušėme kumščio, nes buvome susirūpinę ar dėl ko.

Pirmasis sezonas buvo rodomas 2023 m. Naujasis sezonas yra šiais metais. Kiek laiko užtruko sukurti pirmąjį sezoną ir kodėl dveji metai tarp sezonų?

CAMPBELL: Pirmajam sezonui sukurti prireikė maždaug pusantrų metų. Pradėjome rašyti antrąjį sezoną, o serialas buvo įtrauktas penktadienį prieš rašytojų streiką. Tada mes nieko nedarėme apie penkis mėnesius, o kai vėl pradėjome judėti, tai užtruko šiek tiek laiko. Rašytojų kambarys vis dar veikė, bet užtruko šiek tiek laiko, kol animacijos studijos mechanizmai vėl atsigavo. Tai buvo vėlavimo dalis.

SAMBERG: Tada tiesiog tinklo logistikos dalykai. Turėjome serijų paruošę ir laukėme šiek tiek ilgiau, net, nes jie norėjo jį transliuoti tam tikru laiku ir tiek. Tai tikrai buvo daug ilgiau, nei mes norėtume. Žmonės sakė, kad maniau, kad tave atšaukė? Mes sakėme: Ne, mes tik laukiame, kol tai padarysime!

Manau, kad viena iš problemų, o gal jūs, vaikinai, galite man tai paaiškinti, yra tai, kad pasirodymas yra sukurtas, tada rašytojų kambarys užsidaro, o tada tinklas yra toks: „Na, ar mes tęsime? Aš visada stebiuosi, kodėl jie nelaiko rašytojų kambario šiek tiek ilgiau atviro, kad sugalvotų kitą sezoną? Nes jei jis paimamas, sunkus kėlimas baigtas.

SAMBERG: Ei, sutinku! [Juokiasi] Norėčiau, kad tu būtum atsakingas. Būtent tai ir kalbėjome visą laiką.

CAMPBELL: Jei ne streikas, iš esmės taip būtų nutikę. 1 sezonui turėjome rašytojų kambarį. Vienu metu jis baigėsi, o tada kurį laiką tiesiog animavome. Tada vėl pradėjome kurti 2-ojo sezono scenarijus, o tada prasidėjo gamyba, kol dar baigėme kambarį. Norėtume vėl atidaryti kambarį, kad galėtume atlikti kitą sezoną.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg ir Neilas Campbellas at SDCC 2025 for Karas

Nuotrauka Alex Cobian

Man patinka ta mintis .

SAMBERG: Fiskaliai atsakingas.

Tiesiog žinau, kad transliuojant laidas ilgos pertraukos baigia serialą.

SAMBERGAS: Aš turiu galvoje, tai kelia susirūpinimą. Daugelio tų dalykų mes nekontroliuojame. Galite paskambinti savo atstovams ir prodiuseriams ir paklausti, kas vyksta?, o jie sako: Praneškite, kai sužinosiu. Visi atsiprašo ir malonūs. Tai didelės mašinos ir kartais reikia palaukti. Stengėmės tiesiog susitelkti į tai, kad mums tai būtų kuo juokingiau ir smagiau, o visa kita yra tarsi. Pažiūrėsime, kaip seksis. Tikiuosi, kad žmonės jį suras, nes manau, kad visiems, kam tikrai patinka komedijos ir suaugusiesiems skirta animacija, tai tikrai patiktų.

Digman!-Andy-Samberg-Neil-Campbell-Interview
Andy Samberg & Neilas Campbellas Talk 'Karas!,' Their Favorite 'Indiana Jones' Moments, & Digging Into Season 2

Jie taip pat kalba apie Vienišą salą, improvizaciją animacijoje, darbą su Kate Winslet filme „Lee“ ir komedijos atradimą nuotykiuose.

Įrašai Autorius Arezou Amin 2023 m. kovo 20 d

Tikrai jaučiu, kad pastarieji keleri suaugusiųjų animacijos metai tikrai pakilo. Pataisyta pasirodo „Netflix“, kuris įvertintas R. Tiesiog atrodo, kad animacija žengia žingsnį į priekį populiarumo prasme.

SAMBERG: Taip pat sakyčiau, kad tiek daug skirtingų animacijos žanrų, nes dabar vaikai kalba apie anime, ir jiems tai patinka. Tai didžiulė „Netflix“ ir visur. Manau, kad buvo didžiulis animacijos suaugusiems, komedijos suaugusiesiems antplūdis, ypač COVID laikais, nes daug aktorių buvo įstrigę namuose. Daugybė garsių vardų sulaukdavo tokių skambučių: „Nori būti šios laidos balsu ir prodiuseriu? Manau, kad tuo metu buvo didelis antplūdis, ir tai įvyko tuo metu, kai mes taip pat padarėme savo. Manau, kad iš to išėjo daug tikrai gerų pasirodymų, o tie, į kuriuos, manau, žmonės nereagavo, sudegė. Aš tikrai tikiuosi, kad turėsime galimybę ir toliau kurti savo, nes man tai labai patinka.

Spektaklis mane juokina. Ačiū, kad privertei mane juoktis.

Andy Samberg Shares What It's Like in the Booth as Rip Karas

Nicolas Cage kadencija yra visiškai tyčinė.

Andy Samberg at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg at SDCC 2025 for Karas

Nuotrauka Alex Cobian

Ko jūs, vaikinai, išmokote kurdami pirmąjį sezoną, kas jums tikrai padėjo antrajam?

CAMPBELL: Dalis to buvo animacijos proceso mokymasis ir mokymasis, oi, neturėtume parašyti per daug scenų, kuriose yra didžiulė minia. Pradedi ir tau atrodo, kad animacijoje gali padaryti bet ką. palyginti su Brooklyn Nine-Nine , kur žinome, kiek rinkinių turime, koks buvo mūsų fizinis gamybos biudžetas ir galimybės. Animacijoje jūs tarsi atrodote, kad čia galėtume išprotėti, bet išmoksti dalykų, kurie yra šiek tiek sudėtingesni arba atrodys ne taip gerai, o gal per plonus animatorius išsklaidysite ar panašiai, jei bandote į vieną epizodą sugrūsti per daug. Manau, kad kai kurie iš jų buvo tiesiog mokymasis, kaip veikia animacijos gamyba. Tada, 2 sezone, tai žinodami, galėdami rašyti labiau į tai orientuotą komediją ir neturėdami nuolatinių pokalbių, tokių kaip „Na, mes galėtume rūšies kad tai veiktų, jei tai atrodo taip.

Man įdomu, kaip jūs atliekate balsą, nes kalbėjausi su daugybe aktorių, kurie atlieka balsus, ir kartais jie tai daro taip, kad įprastas gimdymas yra balso stygų įtempimas. Kiti žmonės sako: „O, aš galėčiau tai daryti be vargo visą dieną, stengdamasis, ir tai manęs net netrukdo. kaip tau sekasi?

SANDBERGAS: Tai tas pats, kaip sakyčiau daugumai kitų mano sukurtų balsų animacijoje, t. y. galiu tai padaryti be vargo, kol pasieksime dalykus, kuriuose tereikia rėkti, o tada mano balsas labai greitai perdega. Pavyzdžiui, tai ne daugiau kaip Viešbutis Transilvanija . Ant tų simbolių yra daug šauktukų. Nesvarbu, ką darai ir kokiu stiliumi, jei rėki, tavo balsas gana greitai užgęsta. Padaryti Rip yra gana paprasta. Tai tik čia apačioje .

Ačiū, kad parodėte. Jame yra šiek tiek Nic Cage!

SANDBERGAS: Tikrai – pagal dizainą!

Bandau prisiminti, kaip tu darai Niką Keidžą, ir bandau palyginti. Ar žinai, ką aš turiu galvoje?

SAMBERGAS: Na, taip SNL , todėl tai tarsi šaukimas. Visi SNL tiesiog visą laiką viską rėkė, nes tai gyva publika. Ripas gana daug šaukia.

CAMPBELL: Taip, bet mes taip pat sulaukiame gražių sumurmėjusių nuošalių. Visas našumo spektras.

Digmanas! 2 sezone pristatomi visiškai nauji visų žvaigždžių veikėjai

Šį sezoną ekrane pasirodo legendos.

Rip and Saltine riding through Chinatown in Digman! Season 2

Rip ir Saltine važiuoja per kinų kvartalą Digmene! 2 sezonas

Vaizdas per Comedy Central

Ką norite paerzinti žmonėms, kurie nematė nė vieno 2 sezono?

CAMPBELL: Sakyčiau, tai laida, skirta priversti jus juoktis. Tai gana džiaugsmingas pasirodymas, turintis didelių, linksmų nuotykių. Tai ne sėdėjimas ir kalbėjimas. Yra daug linksmų veiksmų, smagu žiūrėti ir daug juokingų pokštų.

SAMBERGAS: O jei žiūrėsite 1 sezoną, tikrai tęsime nuo tos vietos, kurią baigėme, t. y. cliffhanger, ir tęsime nuo ten. Sulaukėme daug smagių svečių ir t.t.. Tikrai gerai.

1 sezone buvo puikus balsas, draugai, kuriuos turėjai pritraukti. Koks buvo 2 sezonas? Kiek dar draugų paskambinote, pvz., „Nagi, padaryk epizodą“.

SAMBERGAS: Visi buvo tikrai malonūs. Žmonės tiesiog norėjo tai padaryti. Buvo puiku. Šį sezoną sulaukėme neįtikėtinų žmonių. Turime Johną Watersą, Kate Winslet ir Marką Hamilą.

CAMPBELL: Tatiana Maslany, Geraldine Visthwanathan.

SAMBERGAS: [Fredas] Armisenas. Taip, tiek daug žmonių. Tikrai smagu.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg ir Neilas Campbellas at SDCC 2025 for Karas

Nuotrauka Alex Cobian

Vienas iš dalykų, kuriuos mėgstu, yra pirmoje 1 sezono serijoje, kai jūsų veikėjas ruošiasi patraukti svirtį su gyvatėmis: „Aš myliu gyvates! Aš visai nesusijęs su tuo kitu personažu!'

SAMBERGAS: Tai įrodymas, kad jis yra savas vaikinas.

Ar jūsų galvoje buvo kokia nors mintis, pavyzdžiui, „O, palauk, mes galime gauti...“, ar tai buvo tik visiškas pokštas?

SAMBERGAS: Mes niekada nesijaudinome.

Tai toks puikus pokštas.

SAMBERGAS: Tikrai. Manau, kad jei ką, tai tiksliai įrodo pokštą, kurį jis daro. Tai Ripas.

Andy Samberg Reveals Why He's Hesitant About a 'Brooklyn Nine-Nine' Reunion

„Niekada nesakyk niekada“.

The cast of Brooklyn Nine-Nine

Filmo „Brooklyn Nine-Nine“ aktoriai

Vaizdas per NBC

Šiek tiek palietėme Brooklyn Nine-Nine pradžioje. Vėlgi, man patiko pasirodymas. Daugelis pasirodymų tarsi sugrįžo po 10 metų su susijungimu ar specialiu renginiu. Ar turite noro po penkerių ar 10 metų ką nors padaryti?

SAMBERGAS: Manau, kad Andre [Braugher] faktorius tai tikrai apsunkina, be abejo, man. Jaučiu, kad jis buvo tokia didžiulė to, kas tai buvo, dalis, kaip pagrindinė DNR, kodėl pasirodymas veikia. Niekada nesakyk niekada. Tai nuostabi žmonių grupė. nezinau. Man patinka juos matyti, kai matau juos realiame gyvenime, todėl norėčiau vėl dirbti su visais.

Kas nuostabaus šio šou kūrimo užkulisiuose, ko gerbėjai nežinotų?

SAMBERGAS: Nežinau, kad žmonės to nežinotų, ir tai yra bendras, laimingas atsakymas, bet tai buvo tikrai smagu. Įgula, aktoriai, rašytojai, visi sutarė. Tai buvo tik vienas iš tų vieną kartą gyvenime pasitaikančių džiaugsmingų rinkinių, į kuriuos kiekvieną dieną malonu ateiti ir pamatyti visus. Manau, kad tai dalis parodos patrauklumo yra ta, kad tai galite pajusti tone. Nežinau, ar yra kas nors konkrečiai įdomaus užkulisiuose.

Tai kai kurie BTS. Vieną dieną galvojome, kad galbūt sukursime „Hot Ones“, taigi Stephanie Beatriz Gavome butelį Da-bombos, ir mes visi bandėme jį per pietus ir praradome protą, išskyrus ją. [Juokiasi] Ji sakė: „Taip, gana karšta“. Visi kiti bėgiojo ratais.

custom image of Andre Braugher as Captain Holt with a quote behind him.
10 geriausių kapitono Holto citatų iš „Brooklyn Nine-Nine“

Kaskart, kai kas nors pasisako ir pasako, kas jie tokie, pasaulis tampa geresne, įdomesne vieta.

Įrašai Autorius Hazel Khatter 2023 m. gruodžio 15 d

Aš vis dar nežinau, kaip Seanas [Evansas] tai daro. Manau, kad jis dabar yra imunitetas. Aš girdėjau iš žmonių, jie sako: Po dviejų dienų gyvenau savo vonioje.

SAMBERGAS: Aš taip pat tai girdėjau.

Jūs mokate didelę kainą už pasirodymą.

SAMBERGAS: Kai kurie žmonės eina metu pasirodymą. Taip atsitiko. Neabejotinai nerimauju, kad jei tai padarysiu, iškart pradėsiu žagsėti, susitrenksiu kelnes ir barsčiausi. Bet be to, aš neturiu jokių baimių!

Ar naujajame „Nuogame ginkle“ buvo Andy Sambergo „Mažasis bučinys“?

Mes galime niekada nežinoti.

Liam Neeson as Frank Drebin Jr. in promotional image with legs spread across frame for The Naked Gun (2025).

Liamas Neesonas kaip Frankas Drebinas jaunesnysis reklaminiame paveikslėlyje su išskleistomis kojomis per kadrą filme „Nuogas ginklas“ (2025).

Vaizdas per „Paramount Pictures“.

Nusijuokiau žiūrėdama naują Nuogas ginklas , ir I think you have a small little moment in it.

SAMBERGAS: Ar tu? Kaip manote, kas tai yra?

Maniau, kad tai tu kalėjimo kameroje. Maniau, kad per kažką pamačiau tavo veidą. Ar aš visiškai neteisus?

SAMBERGAS: Manau, kad yra mažas mano bučinys ir Jormo [Taccone] bučinys, bet nemanau, kad kas nors kada nors sužinos, kas jie yra.

Prisiekiu, kad maniau, kad mačiau tave su makiažu. Taigi, tai ne tu?

SAMBERG: Ne, bet man taip pat patinka filmas.

Yra vienas konkretus pokštas, kurio aš negalėjau patikėti, kad buvo filme, jis apima gyvūnus, ir aš nenoriu nieko sugadinti. Negalėjau patikėti, kad jie su tuo išsisuko. Negalėjau patikėti, kad tai buvo filme!

SAMBERGAS: Mane tai šokiravo. Tai tikrai buvo nepanaši į ankstesnius.

Žinai, aš esu gerbėjas Vieniša sala . Kas vyksta su jumis, vaikinai? Ar norite ką nors paerzinti?

SAMBERGAS: Nuogas ginklas ir Karas! šiuo metu yra pagrindiniai. Dar nieko tikro nėra. Daug dalykų, kurių tikimės, įvyks, bet kai tik tai bus tikra, su džiaugsmu jums viską papasakosiu.

Andy Samberg and Neil Campbell at SDCC 2025 for Digman

Andy Samberg ir Neilas Campbellas at SDCC 2025 for Karas

Nuotrauka Alex Cobian

Tai yra dalykas, kurio daugelis žmonių nesuvokia. Guillermo del Toro kartą man pasakė, kad vienu metu kuria aštuonis dalykus, nes nebuvo tikras, kas iš tikrųjų bus pagaminta. Po to, kai jis laimėjo „Oskarą“, jis man pasakė, kad įėjo ir pasistatė, o jie atmetė filmą iškart po to, kai laimėjo „Oskarą“, ir aš sakau: „O, tai Holivudas“.

SAMBERGAS: It really is, ir I would say now more than ever, it's like kad. Labai sunku nuspėti, kas bus ir kas nebus dabar . Manau, kad daug kas daro daug kadrų, tikėdamiesi, kad kažkas susijungs.

Grįžkime prie Karas! tikrai greitai. Pirmasis sezonas yra aštuonių serijų, antrasis - aštuonių serijų. Kaip apsisprendei dėl aštuonių? Ar tai studijos mandatas?

CAMPBELL: Tai tam tikra prasme viršija mūsų darbo užmokesčio kategoriją.

SAMBERGAS: I think it was from the studio.

CAMPBELL: Iš esmės mums buvo pasakyta, kad turite serijos paėmimą, aštuonis epizodus, o mes sakome: puiku, padarykime tai!

SAMBERGAS: But if they came back to us today ir were like, Season 3 is 24, we'd be like, Great.

CAMPBELL: Viskas per vieną dieną!

SAMBERGAS: It’s the show 24 !

Nauja Karas! 2 sezono serijos rodomos „Comedy Central“ kiekvieną trečiadienį. 1 sezoną galima transliuoti „Paramount“.

8.0 /10

Redaktoriaus Pasirinkimas

Kas yra Kristin Leitheuser? „Mažo miesto potencialo“ bendražygis buvo krepšinio žvaigždė prieš kreipdamasis į nekilnojamąjį turtą
Kas yra Kristin Leitheuser? „Mažo miesto potencialo“ bendražygis buvo krepšinio žvaigždė prieš kreipdamasis į nekilnojamąjį turtą
Skaityti Daugiau →
10 TV laidų apie moterų draugystę, kurias norite žiūrėti su savo Galentina
10 TV laidų apie moterų draugystę, kurias norite žiūrėti su savo Galentina
Skaityti Daugiau →
Kokia yra Jann Wenner grynoji vertė? „Rolling Stone“ įkūrėjas, pašalintas iš „Rock Hall“ valdybos, dėl prieštaringai vertinamų komentarų
Kokia yra Jann Wenner grynoji vertė? „Rolling Stone“ įkūrėjas, pašalintas iš „Rock Hall“ valdybos, dėl prieštaringai vertinamų komentarų
Skaityti Daugiau →